maandag 3 augustus 2015

Rondje Disney!!!

Dag 19

Vandaag is onze laatste volle dag en aangezien ze voor vandaag niet van dat beste weer  hadden  opgegeven hebben we een beetje uitgeslapen. We hebben op ons gemak koffie gedronken en ik ben daarna alvast begonnen met het pakken van de koffers. Volgens mij gaat het met het gewicht net lukken!! (hoop ik) Rond 12 uur werd het droog dus besloten we om naar Disney te rijden. We zijn begonnen bij The Disney Boardwalk. De meiden waren daar nog niet geweest en het is altijd leuk om daar een rondje om het meer te lopen. En we hebben weer de nodige foto's genomen. Er was een open huis van de Disney vacation club, dus hebben we even zo'n Disney villa bekeken en ik moet zeggen die zag er erg goed uit!!! We hebben een kort verkoop praatje aangehoord en toen zijn we weer vertrokken!!!
Na de Boardwalk zijn we naar het Pop Century Resort gegaan. Dat was ook weer super leuk gedaan de Hotelgebouwen waren opgeleukt met grammofoonplaten radio's enz erg grappig!! kijk maar naar de foto's. We hebben nog wat  op het terras bij het zwembad gedronken en toen  nog een beetje rond gelopen.   We zijn over de brug naar het Art of Animation resort gegaan.  Dat kun je lopend doen. Het was overal lekker rustig dus ik kon op mijn gemak foto's maken.
Onze Ariel fan (Sharon) was helemaal blij!!! Hahahaha.
Na ons Disney rondje nog even op de 192 naar de Dollar Tree. Toen we daar uitgekeken waren zijn we naar de overkant gereden want we zouden als afsluiter gaan eten bij Miller's Orlando Ale House.
We waren lekker op tijd dus konden meteen aan tafel. Zoals altijd weer heerlijk gegeten daar.
We zijn thuis voor de laatste keer het zwembad insprongen en kijken nog wat typisch Amerikaanse  series. (Fixer Upper, Threehouse man, Dance moms, Love it or List it) Morgen vertrekken we rond 9.30 en gaan we ontbijten bij The Cracker Barrel en dan richting MCO.

Iedereen bedankt voor het meelezen van mijn verslagen en bedankt voor jullie reacties. Ik vind het altijd heel erg leuk om de reacties te lezen, daar doe je het (toch een beetje) voor.
Mijn laatste verslag ga ik vanuit Nederland schrijven.










Even gek doen!!! 













Even een Cocktail drinken!!!







Yes!!!! Ariel!! Sharon is blij!



















6 opmerkingen:

  1. Goede reis terug en jammer dat het alweer voorbij is. Met veel plezier meegelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor jullie leuke verhalen en mooie foto's. Goede reis terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke fleurige foto's van vandaag ondanks het sombere weer. Een goede terugreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan zit het er weer op helaas, maar een leuke laatste dag is het geworden, wat maken ze er bij Disney toch een spektakel van qua aankleding :)
    Fijne reis terug en bedankt voor je leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was erg leuk om jullie te volgen en hopelijk hebben jullie een goede terugreis gehad, bedankt voor het bloggen (en volgen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat we weinig hebben gereageerd hebben we toch genoten van jullie blog
    Bedankt dat we hebben mogen mee lezen
    Alvast een Goede Reis naar huis en graag tot een volgende keer
    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen